Rólunk

Ennek jegyében hoztuk létre dedikált marketing- és kommunikációs projektünket, amelyet immár több mint egy éve tudatosan fejlesztünk és építünk. A projekt célja, hogy vonzó platformot biztosítson azon vállalati partnereink számára, akik hatékonyan szeretnék elérni a felsőoktatásban tanuló fiatalokat.
Saját felületeinken egyedi, vizuálisan és tartalmilag is kreatív tartalmakat állítunk elő, legyen szó szolgáltatások beharangozásáról, utókommunikációról vagy márkaépítésről.
Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden tartalom hiteles, hallgatóbarát és értékteremtő legyen.
A mögöttes csapatunk multidiszciplináris összetételű: kommunikációs szakemberek, kreatív tartalomgyártók és fiatal hallgatói véleményformálók együtt dolgoznak azon, hogy a partneri üzenetek organikusan épüljenek be az egyetemi közösség életébe.
Célunk, hogy olyan lehetőségeket közvetítsünk a hallgatók felé, amelyek valós értéket és inspirációt nyújtanak számukra az egyetemi éveik alatt. Emellett partnereink számára olyan jelenlétet biztosítsunk, amely valóban megszólítja ezt a különleges célcsoportot és képes aktivizálni őket a közösségi média világában.

Hogyan dolgozunk?
Tartalomgyártási csapatunk hét főből áll, akik nap mint nap azon dolgoznak, hogy kreatív és releváns tartalmakkal valódi értéket teremtsenek partnereink számára. Célunk, hogy minden elkészült anyag előmozdítsa a cég növekedését és erősítse a márka imázsát a hallgatói közegben.
Minden együttműködésünket különálló stratégia mentén tervezzük meg. Márkához igazított vizuális és tartalmi megoldásokkal dolgozunk, figyelembe véve annak stílusát, célcsoportját és értékrendjét. Nem sablonokban gondolkodunk, hanem a márka üzenetét fordítjuk le olyan formába, ami valóban megszólítja az egyetemi közönséget.
Egyedi módszerrel érjük el a hallgatókat
Olyan kreatív tartalmakat készítünk, amelyek természetesen illeszkednek az ő online térhasználatukhoz. Ezáltal nemcsak elérjük őket, hanem bizalmat is építünk, ami elengedhetetlen egy márka hiteles jelenlétéhez ebben a célcsoportban.
Platformjainkat rugalmasan kezeljük, így gyorsan tudunk reagálni a változó trendekre vagy a kampány közbeni irányváltásokra is. Folyamatosan nyomon követjük az egyes posztok teljesítményét, figyeljük a visszajelzéseket és az eléréseket, hogy az eredmények alapján optimalizáljuk a további lépéseket.

Molnár Viktória
Marketing és kommunikációs csoportvezető
molnar.viktoria@nonprofit.uni-obuda.hu
Telefon: +36 30 835 9833
